Rusofil 23.10.2022 11:04 Zobraziť v diskusii

Re: Etické aspekty nakladania s mŕtvymi

@Quilgen povedal/-a:

Kancelar povedal/-a: Asi by si nemlel tela svojich rodicov na hnojivo ci ano?

Proč ne ? :smiley: Jsou to jen těla.
Ale respektoval bych jejich přání. Takže kdyby k tomu nedali souhlas, tak ne.
Za mě klidně ať s tím tělem dělají cokoli...
Já se chtěl i přihlásit na dárce nebo podepsat univerzitě, že na mém těle můžou dělat pokusy až umřu.

Prostě tělo je pro mě to samé co kolo nebo auto.
Když ho už nepotřebuji, tak může posloužit jiným nebo být recyklováno.
Já považuji všechny tyhle rituály jako pohřby apod. za součást Biorobotické psychologie
=> kulturní programy. Pro někoho psychologicky důležité, ale já se od takového programování snažil a úspěšně osvobodil. Kulturu ostatní respektuji, ale sám žádnou v podstatě nemám a nechci.

Jsem Utilitarista a praktik na 100% s morálními pravidly.
A než řeknete, že je to nemorální, tak říkám, že potom je nemorální porcovat kuřecí prsa na nedělní večeři. Ostatní to asi vidíte jinak, ale to já vám neberu.

Měl by sis na toto téma vyslechnout Pyžikova. V našem Slovanském - Ruském světonázoru, je úcta k našim předkům stavěna na samotný vrchol mravnosti. Jak to s čím souvisí zevrubně vysvětluje tady, kvantová fyzika, vlnění, vibrace atd.: 9:43 o pochovávaní od 15:00 souvislost s psychickými nemocemi, "upokojení" mrtvých atd. Jaký byl největší problém nedostatku vojáků. Násilná rekrutace mužů pro vojenské účely s čím to bylo spojeno. Budeš se divit, ale právě pochováváním mrtvých. Zamyslel ses někdy nad tím, proč se šlechta nechává pochovávat do hrobek, podobných sarkofágům faraonů, zatím co plebs se pochovává do země?


Táto stránka je náhľadom príspevku fóra Kriticko-spoločenský blok KSB. Viac o fóre.