Yori 12.06.2022 13:48 Zobraziť v diskusii

Re: Správy z Rakúska

Zahajeni plne vystavby vychodni zeleznice Marchegg
Rakouske zeleznice (ÖBB) zahájily plnou vystavbu dráhy Marcheggske vychodni zeleznice mezi vídeňskými stanicemi Aspern North a Siebenbrunn-Leopoldsdorf. Stavebni prace by nemely narusit provoz na trase. Od 25. června dojde k vypadkum na lince mezi Marcheggem a Bratislavou.
ÖBB polozi druhou kolej mezi vídeňskými stanicemi Aspern sever a Siebenbrunn-Leopoldsdorf. Kromě modernizace nádraží budou také vybudovány nové odvodňovací příkopy, které budou odvádět dešťovou vodu z kolejí. K vaznym ohranicenim by nemelo dojit, mozna budou cas od casu nejaka zpozdeni kvuli stavebnim pracem, ale trasa by mela byt bezporuchova, sdeluje ÖBB.
Elektrifikace trasy
ÖBB dále oznámily, že od 25. června do 11. července budou zrušeny všechny vlaky na trati mezi Marcheggem a slovenskou hranicí. Důvodem je elektrifikace trati a prodloužení druhé koleje. ÖBB doporučují přestup na vlaky linky REX6 z vídeňského hlavního nádraží do Bratislavy-Petržalky.
Z Petržalky se na bratislavské hlavní nádraží dostanete autobusovou linkou 93. Cílem stavebních prací je podle ÖBB zkrátit jízdní doby a ušetřit čas dojíždějících.
Práce na trati mezi Vídeňskou Aspern sever a Siebenbrunn-Leopoldsdorfem jsou výchozím signálem pro úplné prodloužení trati Vídeň-Bratislava. Práce na dalším úseku, ze Schönfeld-Lassee do Marcheggu, by měly začít na podzim.
Podjezdy a mosty maji na trase nahradit zeleznicni krizovatky. Do roku 2025 by chtela ÖBB modernizovat 37 km koleji.
Vystavba vychodni zeleznice

Táto stránka je náhľadom príspevku fóra Kriticko-spoločenský blok KSB. Viac o fóre.