Lin 06.11.2022 19:07 Zobraziť v diskusii

Re: Praha

Nejprve k tématu Praha a obchod s otroky:
Důkazů je dost a to nejen na netu (články různého stupně odbornosti), ale i v písemné formě. Fuldské anály - ty mluví i o Václavovi a jeho "darech" pro Jindřicha Ptáčníka. Dále jsou ruské zdroje, bohaté se najdou i v Kyjevě (objasním proč).
K tématu patří i legenda o "indických mniších", která je s největší pravděpodobností smyšlenka - úplně stejně, jako "svaté město Praha".
Začnu obšírně:
Říše římská "padla" na nedostatek otroků. I toto je velmi známý fakt a souvisí s naším tématem. Otroci ale byli potřeba, protože ne-slovanský svět (můžeme klidně říci biblický) na nich stál a dosud stojí. Proto se honem rychle začaly používat skupiny římských křesťanů - jako náhončí - a židé jako distributoři (kvůli svým mnohaletým obchodním kontaktům).
Přes celou Evropu vedla ohromná otrokářská stezka - od východu na západ - a měla mnoho vedlejších větví. Stezka vedla z Kyjeva (v chazarské říši) přes Prahu až do Francie (dnešní názvy států). Stezka měla svou severní i jižní "přípojku". Ve Francii se otroci rozdělovali a mužští se kastrovali.
V Praze byla jakási křižovatka = spojovaly se tu stezky jižní i severní s tou hlavní - východozápadní. V Praze byl nejen veliký trh, ale také veškeré zázemí pro odpočinek trhovců ( a distributorů). Zde otrokářské karavany odpočívaly a to někdy i celý týden.
Praha nebyla městem českých knížat a nebylo zde nic, co by české (slovanské) vládce reprezentovalo. Byla tu jen posádka, která spravovala pořádek - prakticky v kupecké stanici. Nic jiného město nebylo a nepředstavovalo. Ve fuldských análech (snad) je zmínka o "špinavém městě při rozbahněných březích řeky". Knížata a prakticky vláda (družina) sídlila na Levém Hradci - nikoliv v Praze! Místu se vyhýbali jako místu špinavému a smradlavému. Takže -Praha byla odjakživa židovským městěm = židy založená a židy spravovaná.
K sv. Václavovi:
Byl svatý asi jako já nebo kdokoliv z nás. Tady potřebovala římská církev nějakého svatého (pro "motivaci" lidí) a jen využila příběh o "bratrovrahovi".
Václav byl totiž snad až po ramena v zadnici Jindřicha Ptáčníka. Neodsuzuju ho, protože "chodit v jeho botách" bych fakt nechtěla. Václav to dělal hlavně proto, aby slovanské rody na našem území přežily. Po dlouhých genocidních válkách chybělo mnoho mužů, mnoho rodových vesnic úplně zaniklo. Takže Václav se snažil být s Ptáčníkem zadobře. Čas od času tedy navštívil Prahu a na trhu koupil pár slovanských otroků (z Pomoří) a ty Ptáčníkovi posílal darem.
Je nutné připomenout, že v době Václavově už "lovišť na pohany" velmi ubývalo.
Podle několika zdrojů byl spor mezi Václavem a Boleslavem úplně v něčem jiném, než se oficiálně tvrdí. Spor byl jediný a to o starou víru. Jelikož Václav se snažil "přizpůsobit nové době", nevadily mu trhy se slovanskými příbuznými "pohanského" vyznání. Sám se už věnoval římskému "křesťanství", protože to bylo jedna ruka s franským vládnoucím rodem a prakticky řídilo tehdejší "západní" Evropu.
Kdežto Boleslav zatím "křesťanem" nebyl, protože měl jinou matku (Drahomíra nebyla matkou Václava) a taky jiné vychování. Boleslav bral bratrovo "vlezdoprdelkování" a odklon od staré víry jako urážku rodu a pohanu. Bral to jako slabost. Proto taky ten spor mezi nimi. Ale nebyl to spor jen mezi bratry - on to byl spor i mezi vladyky a vlastně vládou země. Málokdo s Václavem souhlasil - natož aby rozuměl tomu, proč to dělá. No a po té nešťastné události - údajně u kostela - se hodí připomenout, že Boleslav na vládu šel úplně jinak. Předně si ponechal poplatky z pražského trhu a také z celé kupecké stezky (a to nebylo vůbec málo). Do této doby šly všechny poplatky... hádejte kam... inu do Říma papežskému stolci. Nezmohli s Boleslavem nic... jen se jim vysmál a zajistil český stát vlastní měnou. K tomu všemu začal prodávat křesťany jako otroky - natruc papežskému stolci, který chytal "pohany" a prodával je. Boleslav nebyl přítelem "nových pořádků" - a ani on nechtěl sídlit v nějaké špinavé díře jménem Praha. V Praze zase jen přibyly posádky a státní správa - Boleslav si budoval své sídelní město na severu - v dnešní Mladé Boleslavi. Vykopávky cca 10-15 let staré toto potvrzují.
Znovu tedy vypíchnu: Praha byla židy založená a používaná jako kupecká stanice po několik staletí.

Táto stránka je náhľadom príspevku fóra Kriticko-spoločenský blok KSB. Viac o fóre.