Veľký reset. Plebs predsa nebude jazdiť autami. Najskôr im dali samé výhody, aby ich nalákali, a keď ich už majú na háčiku, výhody sa odoberú a návrat k autám so spaľovacím motorom sa znemožní zákonom. Naplánované už o pár rokov. Nórsko tiež neobišlo zdražovanie elektriny, takže aj tí, ktorí využili výhody, si teraz dobre rozmyslia, či budú jazdiť, alebo sa "dobrovoľne" uzatvoria doma.
Čo to predpovedal ten nenávidený Ogar? Že nás po epidémii a vojne budú buzerovať tzv. klimatickou zmenou údajne spôsobenou človekom?
79.3% nových áut tvorili čisté elektromobily, ďalších 8.5% plug-in hybridy a 5.4% iné hybridy. Autá iba so spaľovacím motorom, na benzín alebo naftu, teda tvorili spolu iba zvyšných 6.8%.
Výhody pre majiteľov elektromobilov skončia v Nórsku v januári. DPH budú musieť platiť len z ceny elektromobilu, presahujúcej 48-tisíc eur.
Zákaz sem, zákaz tam. Člověk se občas sám sebe ptá, zda žije v demokracii. Nejžhavějším tématem v automobilovém průmyslu je v této souvislosti zákaz aut se spalovacími motory. EU o tom hovoří čím dál tím víc a v podstatě tlačí výrobce aut i spotřebitele k elektromobilitě. Co se týče jednotlivých zemí EU, tak snad největším podporovatelem elektrického pohonu je Norsko, které nyní prohlásilo, že auta s konvenčním pohonem chce zakázat již v roce 2025. Prodeje v dané zemi však ukazují, že by to mohlo být ještě dříve.
Táto stránka je náhľadom príspevku Kriticko-spoločenského bloku.Viac o bloku.