Kancelar 08.02.2023 21:10 Zobraziť v diskusii

Re: Otvorený satanizmus elít

zdroj: https://vigilantcitizen.com/moviesandtv/the-2023-grammys-host-of-the-sam-smith-satanic-ritual/

Grammy 2023, dejisko satanského rituálu Sama Smitha.

Hoci na udeľovaní cien Grammy 2023 vystúpili Beyoncé, Jay-Z, Harry Styles a Lizzo, hlavnou hviezdou šou bol Sam Smith a rituálna dráma, ktorú predvádzal počas celého ceremoniálu. Tu si môžete pozrieť na intenzívnu symboliku udeľovania cien Grammy 2023.

Ceny Grammy sú vraj "najvyšším ocenením hudobného priemyslu" a udeľovanie cien Grammy je "najväčšou hudobnou nocou". Vzhľadom na to, čo bolo povedané, sa udeľovanie cien Grammy v roku 2023 sústredilo na otvorený satanistický rituál. Čo to vypovedá o hudobnom priemysle ako celku?

Ak to znie, že sa zapájam do "satanistickej paniky" (ako to s obľubou hovoria médiá), buďte si istí, že vôbec nepanikárim. Je to jednoducho najfaktickejší a najobjektívnejší spôsob, ako opísať to, čo sa stalo počas udeľovania cien Grammy v roku 2023.

Ako bolo vysvetlené v predchádzajúcich článkoch, moderné udeľovanie cien je vysoko choreografickou záležitosťou, pri ktorej sa na realizáciu konkrétneho príbehu využíva obmedzený počet hercov. Tento rok bol "hviezdou" šou jednoznačne Sam Smith. Sam Smith počas celej šou predvádzal rituálnu drámu, ktorá zahŕňa obľúbené posadnutosti okultnej elity: V tomto prípade sa jedná o program rozmazávania pohlavia zmiešaný s otvoreným satanizmom. Svoju úlohu v zastrešujúcom príbehu potom zohrali aj ďalší herci, ako napríklad Beyonce, Jay-Z, Harry Styles a Lizzo. Tu je pohľad na ceny Grammy 2023.

Rituálna dráma Sama Smitha

Propagácia turné Sama Smitha obsahuje očividný nápis s jedným okom. Odkaz: Je ovládaný okultnou elitou.

Rituálna dráma okolo Sama Smitha bola načasovaná pomerne presne. Približne desať dní predtým vyvolalo kontroverziu vydanie jeho videoklipu I'm Not Here to Make Friends (Nie som tu, aby som si robil priateľov) kvôli jeho vysoko sexuálnemu obsahu, v ktorom vystupovali transgenderové tanečnice. Následne sa Smitha zastali masmediálne články, ktoré jeho kritikov označili za homofóbov, transfóbov a dokonca za fatfóbov (pretože pribral na váhe).

Vďaka tejto dokonale načasovanej pozornosti médií bola pripravená scéna pre Smithov rituál Grammy, ktorý sa začal ešte pred začiatkom šou.


Pred predstavením sa Smith tváril, akoby bol "ceremoniárom" so žezlom a klobúkom. Všetci boli vyzývavo oblečení v rituálnej červenej farbe.

V mojom článku o udeľovaní cien MTV v roku 2009 som vysvetlil, že červená je farbou obetí v okultných rituáloch a tento farebný kód sa používa v celom hudobnom priemysle. Na tom sa nič nezmenilo. V skutočnosti je to len očividnejšie. Smithovo prevažne červené oblečenie naznačovalo, že je "vyvoleným", ktorý sa zúčastňuje na jednom z mega rituálov okultnej elity.

Na ceremoniáli Smith a Kim Petrasová rýchlo získali cenu za pieseň Unholy.


Kim Petrasová má na sebe červené svadobné šaty so závojom. Rituálne sa vydala za priemysel.

Pri preberaní ceny Petrasová oznámila, že je prvou transrodovou ženou, ktorá získala cenu Grammy. Muselo sa to stať. Agenda rodového rozlíšenia sa musí v masmédiách posunúť vpred.

Zvláštny fakt: Petrasová spomenula aj priateľku menom Sophie, ktorá zomrela pred dvoma rokmi. Má na mysli Sophie Xeon, transrodovú umelkyňu, ktorá zomrela za podivných okolností (pošmykla sa a spadla z balkóna) pred dvoma rokmi. Vzhľadom na okultný kontext a červené šaty (v okultných kruhoch symbolizujúce krvavú obeť) bola táto zmienka o mŕtvej priateľke bizarná. Spomínate si, ako Kanye povedal, že ľudia blízki celebritám zomierajú ako obeť, aby im umožnili dosiahnuť vyššiu úroveň v tomto odvetví? V tejto konkrétnej situácii to tak možno nie je, ale celková "energia" zostáva.

Neskôr sa rituál Sam Smith / Kim Petras dostal na inú úroveň.


Neskôr prišla na pódium Madonna (so svojou úplne novou a trochu desivou tvárou), aby uviedla vystúpenie Sama Smitha a Kim Petrasovej.

Ako sme už uviedli v predchádzajúcich článkoch, Madonna je veľkňažkou hudobného priemyslu. Skutočnosť, že uviedla vystúpenie Sama Smitha Unholy, naznačovala, že sa chystá nejaký okultný elitný odpad. A to sa aj stalo.


Vystúpenie sa začalo tým, že Sam Smith a jeho transrodoví prisluhovači vytvorili na pódiu "magický kruh".


Potom Smith urobí rukou znak 666.


Zatiaľ čo v pozadí horí oheň (je to peklo), Smith si nasadí klobúk s čertovskými rohmi. Toto je oficiálna pocta Satanovi v národnej televízii.


Kim Petrasová je medzitým počas celého vystúpenia v klietke a spieva o tom, že "chce tatka Balenciagu".

Napriek tomu, že bola oslavovaná ako prvá transrodová žena, ktorá získala cenu Grammy, klietka je silnou pripomienkou skutočného postavenia Petrasovej v tomto odvetví: Je to otrok, ktorý slúži na presadzovanie príbehu.

Sam Smith nie je v lepšej situácii.


Na konci predstavenia je Smith "pohltený" svojím okruhom prisluhovačov. Posolstvo: Predaj svojej duše končí sebadeštrukciou.


Hneď po tomto satanistickom predstavení (myslím tým bezprostredne po ňom) sa dozvedáme, že predstavenie vám priniesla spoločnosť Pfizer. Načasovanie tejto veci bolo dych vyrážajúce.

Ako môžete vidieť, hviezdami koncertu boli Sam Smith, Kim Petras a pieseň Unholy. Boli tu aj ďalšie hviezdy a všetky zohrali svoju úlohu pri presadzovaní programov.


Nikto z týchto "fanúšikov" sa o hudbu nezaujímal.

Jedným z obzvlášť trápnych segmentov odovzdávania cien Grammy bola sekcia "Fanúšikovia", kde niektorí bežní ľudia diskutovali o tom, kto by mal získať cenu za najlepší album roka. Hoci by sa dalo očakávať, že títo ľudia budú hovoriť veci ako "tento umelec má skvelý hlas" alebo "páči sa mi akordový prechod v tejto piesni", žiadny z ich argumentov sa netýkal hudby. Išlo len o to, koľko "programových políčok" títo umelci zaškrtli.

Napríklad fanúšik, ktorý obhajoval Bad Bunnyho, povedal:

"Oblieka sa do drag oblekov, bozkáva svoje sprievodné tanečnice akéhokoľvek pohlavia a rozbíja mačizmus. Pre mňa ako queer latino ženu je to veľmi dôležité, pretože začína konverzácie a normalizuje inkluzívnosť".


Počas jej rozprávania vidíme fotografie Bad Bunnyho v šatách, akoby to bola tá najslávnejšia vec v dejinách hudby.

Potom iná žena hovorí, že to robí aj Harry Styles.

Styles na odovzdávaní cien Grammy rozhodne pokračoval v trende nosenia ženského oblečenia (ktoré je zrejme ušité na mieru, aby ho ponížilo).

Potom Lizzin fanúšik hovoril o "obraze tela" (Lizzo je tučná) a fanúšik Brandi Carlile hovoril o tom, že je LGBTQ+. Tento segment skrátka dokonale odzrkadľoval smutný stav dnešného hudobného priemyslu. Nie je to o talente alebo inovácii, ale o tom, aké programové škatuľky zaškrtávajú.

Kráľovský pár

Ďalšími dvoma hlavnými aktérmi na odovzdávaní cien Grammy boli Beyonce a Jay-Z. A podľa očakávania boli považovaní za kráľovský pár v tomto odvetví. Vždy, keď sa spomenula Beyonce, ľudia sa zbláznili a takmer stratili vedomie. Jednoducho nemohli uveriť, že sú v prítomnosti tejto bohyne.


Krátko pred odovzdávaním cien Grammy mala Beyoncé súkromné vystúpenie v Dubaji, kde sa jej dostalo úplnej starostlivosti ako "bohyne" so slnečnými lúčmi okolo hlavy.


Na odovzdávaní cien Grammy v roku 2023 Beyonce prekonala rekord v počte víťazstiev Grammy všetkých čias. Muselo sa to stať.

Po tom, čo sa Beyoncé vyhrievala v nekonečnej sláve, Grammy sa symbolicky skončili piesňou GOD DID (Boh to urobil), v ktorej výrazne vystupuje Jay-Z.

Pieseň sa začína slovami DJ Khaleda, ktorý hovorí, že nikto v nich neveril, ale Boh áno. Vzhľadom na satanistický rituál, ktorého sme práve boli svedkami, je koncept tejto piesne príjemnou zmenou. Zatiaľ čo slohy Ricka Rossa a Lil Wayna do istej miery nadväzovali na tento koncept, v Jay-Zho slohe, ktorá celú šou uzatvára, sa situácia radikálne mení.


Jay-Z a jeho učeníci sedia za veľkým stolom, ktorý je preplnený jedlom a fľašami, čo znázorňuje ich požehnanie. Zároveň pripomína Poslednú večeru, pričom Jay-Z sedí uprostred.

Text Jay-Z-ho verša dokonale zapadá do celkovej témy Grammy. Jay-Z totiž počas celej svojej slohy nehovorí "God did", ale "Hov did". A to je veľmi symbolické.

Hov je Jay-Z-ho prezývka, čo je skratka pre Jayhova. A Jayhova je odkaz na Jehovu, čo je vlastné meno Boha v Starom zákone. Inými slovami, Jay-Z hovorí, že on sám je Boh - čo je základný koncept luciferiánskej viery.

Preto v jeho verši Boh nič nedosiahol, ale urobil. Pretože on je boh. Počas svojho dlhého verša Jay-Z hovorí:

Toto nie sú piesne, toto sú hymny, pretože ja som On.
Je to Žalm 151, toto je Nový zákon
Hovova kniha
Ježiš premenil vodu na víno, pre Hova stačil sporák

V týchto riadkoch Jay-Z hovorí "I'm Him", čo je slovo používané na označenie Boha. Hovorí o vytvorení Žalmu 151 (v Biblii je v skutočnosti 150 žalmov) a napísaní Knihy Hov. Nakoniec rapuje o premene vody na crack pomocou sporáka, rovnako ako Ježiš premenil vodu na víno.

Stručne povedané, v piesni, ktorá má byť o oslave Boha, Jay-Z úplne obracia jej význam, aby jej dal hlboko luciferský význam, v ktorom sa stáva Bohom vlastnými prostriedkami. Bol to vhodný záver tejto satanistickej oslavy zvanej Grammy.

Na záver

V priebehu rokov som neustále upozorňoval na dve obľúbené agendy okultnej elity: na rozmazávanie pohlaví a normalizáciu satanizmu. Mnohí ľudia to však nevidia (alebo si myslia, že si vymýšľam). Nuž, počas "najväčšej hudobnej noci" sme boli svedkami toho, ako skupina mužov prezlečených za ženy s diabolskými rohmi vykonáva totálny satanistický rituál, zatiaľ čo všade naokolo horí oheň. Ako to môžu urobiť ešte okatejšie?

Nič z toho nie je nové, ani náhoda, ani zhoda okolností. Rok čo rok sa témy a symboly tvrdohlavo opakujú a sú čoraz zjavnejšie, aby ich všetci videli. V hudobnom priemysle vždy existoval satanistický prvok, ale veci sa očividne posúvajú na inú úroveň.

Samozrejme, nič z toho nie je organické. Všetky udalosti na odovzdávaní cien Grammy boli napísané podľa scenára s cieľom vytvoriť konkrétny príbeh. V piesni Unholy MUSEL vystupovať transgenderový spevák. Pieseň MUSELA vyhrať Grammy a vystúpenie MUSELO byť satanistickým rituálom. Toto vystúpenie MUSELO vyvolať nejakú kontroverziu, ktorú masmédiá MUSELI odmietnuť ako bláznovstvo šialených ľudí.

Stručne povedané, Grammy 2023 dokonale odrážali smutný stav hudobného priemyslu, ktorý je rozožieraný nevyliečiteľnou chorobou okultnej elity.

Táto stránka je náhľadom príspevku fóra Kriticko-spoločenský blok KSB. Viac o fóre.