Milo prijemný deň Vám prajem, Prosím Vás presuňte komentáre začínajúce týmto príspevkom do nového vlákna. Aký bude názov toho vlákna, to nechám na Vás.
Prečo? Príspevky sa už netýkajú témy a podstaty, ktorú začal prvý príspevok v tomto vlákne. Ich podstata vytvára svojím zmyslom pohyb, ktorý vedie začatú tému úplne iným smerom a ten pôvodný „zahmlieva a zneviditeľňuje“. Dáva začatú tému do nesúladu s pôvodným zámerom POHYBOM-TOKOM-DEJOM. Pôvodným úmyslom, bol a je akýsi úvod do každému zrozumiteľného Šlabikára usmerňovania-riadenia.
Predpokladám, že každý z nás absolvoval v prvom ročníku tortúru osvojenia si Šlabikára. A ČO bolo akýmsi ÚVODOM kým sme prišli k samej podstate Šlabikára: naučiť sa písať a čítať? Áno presne TO! Boli to vlnovky, oblúčiky, nejaké základné tvary z ktorých sme ďalej vytvárali a vytvárame písmena-slová-vety-riadky-odstavce-state atď. Ale zo všetkého NAJSKÔR sme sa museli naučiť tieto základne tvary a ovládať svoju ruku s ceruzkou, perom. Až následne na to, sme sa učili tzv. písať.
Táto otázka s odpoveďou bola myslená ako snaha poukázať na jeden z tých základných tvarov, oblúčikov, z ktorých je nielen že potrebné ale skôr nevyhnutne nutné ďalej vychádzať v „písaní usmerňovania-riadenia“.
Úvod, ktorý by ako tak osvetlil, veľmi tesne predchádzajúcu, ale v trojjedinosti InMiMa nevyhnutne nutnú príčinu na základe ktorej, JESTVUJE a môže byť uskutočňovaný jav: usmerňovanie-riadenie, teda ako písanom jazyku: písmená-slová-vety...
Rozprava, akokoľvek je zmysluplná, začínajúca týmto príspevkom, však neúmyselne slúži ako napísané smerové "kormidlo" na lodi-vlákne, ktorá síce nesie „nám“ užitočný náklad“-vytvorené_obrazy_na_základe_odpovede, ale smeruje ju-rozpravu aj s celým „nákladom“ do pre "nás" skôr nevhodných vôd.
Preto Vás Milo ako moderátora, prosím presunúť všetky ďalšie príspevky nasledujúce po tomto príspevku(vrátane) do nového vlákna a asi by som toto vlákno uzavrel. Otázka bola zodpovedaná 🙂
Ďakujem.
Táto stránka je náhľadom príspevku fóra Kriticko-spoločenský blok KSB. Viac o fóre.