Rusofil 13.08.2022 10:11 Zobraziť v diskusii

Re: Rozbor pohádek z pohledu KSB

"Příběh cara Saltana"

Mezi „pohádkami“ zaujímá zvláštní místo „Příběh cara Saltana“ - je to „počáteční příběh“, v němž jsou zašifrovány informace, pocházející z nejhlubších dob současné civilizace.

Staroruský epos obecně a „Puškinovy ​​příběhy“ zvláště, jsou obrazy přenášené v epické formě, jdoucí od biogenní k technogenní civilizaci, což naznačuje směr aktuálního dění a roli Ruského regionu v planetárním supersystému.

Současně jsou předpovězeny algoritmy pro chování prvků, umělé inteligence fungující na neinteligentních elementech-nosičích a v těchto „pohádkách“ se neberou „ze vzduchu“, ale ze statistik minulého chování biosociálního systému, obecně života minulých civilizací, které zůstaly v paměti severního Ruského ducha.

Směr vývoje současné civilizace ukazuje algoritmy lidského chování, kde některé z nich vedly k nevratné katastrofě a úplnému „vynulování“ kultury myšlení a chování nahromaděné v regionálních egregorech, a další k přežití a uchování vrstev pravěké paměti v jejich egregorech.

Na základě toho je možné udělat mnohatisíciletou civilizační předpověď těch okolností a algoritmů, které povedou k přímému konfliktu s HNR. Oblasti planetárního supersystému, které „vypadly“ kvůli zlovolnému globálnímu řízení a nedostatku svědomí humanoidních populací, které je obývají, se nejenže nacházejí v mezích dopuštění, ale také za jeho mezemi, zatímco se stávají objektem přímé cílené intervence (HNR) a nebo planetárního výchovného a nápravného vlivu ze strany jiných bloků, žijících v spravedlivé společnosti, s paralelním „eliminováním“ prvků, které nejsou přístupné učení a nápravě, zmutované jejich nedostatkem vůle nebo zlovolností, stejně jako umělou inteligencí „regulující“ život „zkažených“ regionů.

Zjednodušeně by se dalo říct, že HNR na planetě udržuje civilizaci, která dokáže umravnit civilizaci, která nežije v mezích Božího dopuštění. A pomáhá ji i tím, že cíleně ničí ty, kteří na nápravní nabídky nereagují.

Zdá se, že právě tato skupina obrazů byla znovu vytvořena a předána velkým poslem a médiem ruského ducha - Puškinem, který poetickou formou vyjádřil proces přechodu (transformace) od planetární civilizace doby Ryb, k planetární civilizaci Věku Vodnáře. Zároveň ho nepochybně inspirovala osobní touha sloužit vlasti s příznivým postojem cara Mikuláše I. k němu...

Nicméně, A.S. Puškin si ještě nedokázal představit, jak mazaný, zákeřný, krutý a nemilosrdný může být nepřítel, s nímž zamýšlel bojovat na poli rusko-imperiální státnosti. Tomu ještě nerozuměl, řídil proces chápání plánu bytí Ruska v režimu „státní služby“, během kterého se v něm rodí nové, dříve neznámé obrazy intercivilizačního boje.

Postavy pohádky.

Car Saltan - je pozitivní součástí elity moskevského státu (monarchie) – ne nezvratně zmutované (jako možnost – poté, co pod tlakem okolností začal jasně vidět vyhlídky na fyzickou likvidaci) vládce ruského státního útvaru, schopný v zájmu Ruska (a ve vlastním zájmu přežití) přijímat nové informace, učit se, zbavovat se předsudků a bludů, které svou činnost vnímají jako službu vlasti.

Tři sestry - egregory tří regionálních civilizací: Rusko; Západní; Východní. Jsou genetickými a kulturními dědici (každý svým způsobem) bývalé civilizace.

Dvě z nich - z hlediska přijetí idey spravedlivého budování života jsou neplodné z důvodů nevratných morálních a psychofyzických mutací.

Západ je představen sestrou „tkalcem“ – v době Puškina – „dílnou světa“.

Východ je „kuchařem“ – v době Puškina – zdrojem potravin a průmyslových surovin pro Západ.

A jen jeden z nich je schopen „zrodit hrdinu“ – vyprodukovat vítěze v historickém mezi civilizačním sporu – to je Rusko se svým genofondem a Ruským duchem.

Baba Babaricha" - "manipulující" tyto tři sestry - periferie biblického prediktora v osobě "jím jmenované" světové vlády.

Bojaři - bezmyšlenkovitá, "bezhlavá" (ve smyslu - s opičí hlavou) byrokracie státnosti Ruska (Ruská federace, Ukrajinská republika, Běloruská republika a Republika Kazachstán), připraveni hloupě provést jakýkoli nespravedlivý a nestydatý rozkaz.

Dítě - také „princ Gidon“ - „dítě“, narozené ze „splynutí“ státnosti, prastarého Ruska a ruského ducha, védické Rusi (žreci - podle Puškina - „volchvy“) a za doby SSSR (analytická skupina Vnitřní prediktor SSSR), ale poté hermeticky "zapečetěny v sudu“, bezmyšlenkovitě zlomyslnými „bojary" („ruskými“, „ukrajinskými“, „běloruskými“ atd.), jak jim to naznačuje periferie Biblického prediktora.

Labuť - „Prvek“, vedený HNR, však zavelel jinak – nových ruských volchvů se nedotkl (navzdory „smrtícím“ statistikám z minulosti), jemně je „tlačil“ na břeh ... legendární Hyperborey. V tichosti zůstalo to, co běsnící živel udělal s těmi, kteří chtěli využít jeho služeb (nečekané změny počasí po celé planetě) .

Jak roste míra porozumění, v úzkém spojení s Ruským duchem, dítě roste, mění se v silného mladého muže a s úsilím překračuje „uzavření v sudu“, které mu bylo přiděleno, dostává se do země svých vzdálených předků - přijímá plné , obrazně-lexikální informace o velkém dědictví Hyperborey - ostrově Bujan. Podrobnosti tohoto „dědictví“ se Gidonovi stanou viditelnými s tím, jak jeho dobrá nálada a svědomitost rostou – „chtěl bych vidět svého otce“ – to jest touha komunikovat se svým otcem, navzdory tomu, jak se s ním zacházelo „ve jménu Saltana“. Toto dědictví se jeví jako začarované („zamrzlé“, zmrazené) informační město z pravěku. V tomto městě se tuší rysy legendárního „města Tuly“ – hlavního města prehistorické Hyperborey.

Rostoucí, krok za krokem, míra porozumění Gidona (noví ruští volchvi) z něj činí pána tohoto města a ostrova Bujan - noví ruští volchvi ovládají všechny informace obsažené v "Ruském duchu" serveru (z dob Hyperborey), sahající po planetární kontrole, které podléhá jak mocný vodní živel v osobě 33 hrdinů a jejich „strýce“ – služebníka Černomora, tak samotné „labutí princezny“, - zámyslu koncepce spravedlivého světonázoru.

Tomu však předchází spíše dlouhodobý scénář realizace tohoto plánu. Za prvé, Gidon, který hledá cestu k informačnímu serveru, se musí rozloučit se všemi evangelicky - biblickými iluzemi.

Poté, co Gidon postoupil v rozlišené o stupínek výše než bibličtí plánovači, okamžitě jim v mystickém řádu začne „míchat karty“, zavádí inverze do jejich řízení na egregoriální úrovni a zavádí „Puškinův algoritmus katastrofy“.

Navzdory tomu, že on (Gidon – novoruští volchvi) již viděl viditelné obrysy hlavního města Hyperborey – legendárního, „bílého“ města Tuly, avšak náklad minulé kultury, skutečné břemeno historicky založeného křesťanství tlačí s velkou silou na Gidona. Stejný tlak trápí jak obchodníky „lodníky“, tak samotného cara Saltana až do samotného setkání s Gidonem .

Gidon ale není car, podle starověkých Ruských tradic může být „povolán“ do města, ale také může být požádán ... aby odtud „odešel“, pokud se stane „nemilovaným“. Taková je nejstarší Ruská demokracie, která neuznává posvátnost řídících funkcí. Konceptuální moc navíc není jen uznání zásluh prostřednictvím voleb. Toto je síla vykonávaná „se svolením“ Ruského Ducha – jeho etno-egregoriálně-souborné projekce . Pouze on může „povolit nebo nepovolit“ volchvům vládnout v Rusku konceptuálně. V důsledku potvrzení shora…

Proti setkání s jeho otcem však stojí v cestě tři zlovolné síly, s nimiž se Gidon (noví ruští volchvi) náležitě „vypořádají“:

Gidon připravil tkalce o kvalitu práce (správný „počet tkaných řádků“ se stal nemožným, logika myšlení vyletěla) v levé hemisféře (poškodilo se pravé oko - informace na vizuálním kanálu úplně zmizely nebo se staly nespolehlivé) a začal řetězec strategických chyb.

Kuchař – poškození v levém oku má za následek ztráty rozlišení (není možné vnímat celý obraz kvůli ztrátě nebo nepřesnosti informací prostřednictvím vizuálního kanálu; většina lidí odhaduje, že alespoň 90 procent informací zvenčí přichází oběma vizuálními kanály a nespolehlivost informací neumožňuje rozlišit přímo i nepřímo ), což znemožňovalo správně stanovit priority měnových a finančních operací... Číny.

Baba Babaricha je komárem Gidonem zbavena vůně-smyslu-intuice (i z egregoriální úrovně) - již nemůže „držet nos proti větru“ - orientovat se v aktuální situaci: GP přepnul z dlouhého - období 150–100 let na metodu strategického plánování proaktivní přizpůsobení krátkým plánováním, trvajícím rok nebo šest měsíců. Prediktor-korektor Biblického prediktoru se zvrhl v banální Softwarově adaptivní modul. Vektor chyb globálního vládnutí se tedy vymkl z míry a hrozí, že se rozvine ve třetí světovou (jadernou? ..) válku, po níž současná civilizace zmizí.

To vše je připravuje o absolutní moc nad Saltanem a on se nakonec po projevení vůle a dobrých mravů rozhodne setkat se „svou velkou minulostí“.

Po setkání Saltana s Gidonem „z očí do očí“ je odhalena zlovolná podstata plánu atlantického životního řádu pro Rusko, škodlivost a mutagenní nebezpečí západního - liberálně-materialistického, a východní meditativní-bezbožné ideologie, stejně jako nevyhnutelnost Ruské společnosti v budování spravedlivého života.

Velkorysí „Rusové“ však dokážou „kajícím se mutantům“ odpustit (odpustit této pseudosvaté trojici) a dovolit jim žít vedle sebe, někdy i za cenu vlastní smrti.

Příběh od A.S. Puškin končí triumfem dobra a spravedlnosti, jehož zosobněním bylo jak nové ruské zrečestvo, tak část vládních úředníků „vyléčená“ z mutací.

Pro lepší pochopení článku, dávám odkaz na pohádku.
Hraná dlouhá verze

Kreslená zkrácená verze

Útes 33 bohatýrů existuje, v Irkutské oblasti, u posvátné řeky Šamanky

Táto stránka je náhľadom príspevku fóra Kriticko-spoločenský blok KSB. Viac o fóre.